2.12.08


Her ne kadar kızım oğlumdan şikayetçi olsada yine de kıyamıyor. Sabah kalkar kalkmaz ilk işi Emirhan´ın yanına gitmek ve oğluşum uyanmış mı hani ablasının ıgısı oğlum ben seni çok özledim sabahı zor ettim biliyomusun diye başlıyor konuşmaya. Yani kızım bir bakıma küçük annesi oldu oğluşumun. Emirhan da ablasıyla olmaktan çok mutlu o varken yanında hiç beni aramıyor ama çok uzun sürmüyor muhabbetleri ilk 30 dk sonra başlıyorlar kavga etmeye yeter Emirhan sıktın sende artık başımın belası oldun ne zırlayıp duruyon anne çabuk koş demeye başlıyor yani her günümüz bir olay günlerimiz böyle geçip gidiyor Canım dostum Emel´e de buradan bir gönderme yapalım oğlum büyüdü teyzesi 2 dişide çıktı hani diyorum ki artık bize de gelseniz oğluş yaşına girmeden. Fili`yle beraber en kısa zamanda gelin yoksa sürekli yayınlarım sitemde yapılacaklar listende ilk başa bizi yaz olurmu canımcım öpüyorum seni.

Hiç yorum yok: