14.12.08

BAYRAM SEVİNCİ

Bu bayram neler yapsak diye düşünürken kızım ben Ankara´da çok sıkılıyorum anne Aksaray´a gidelim mi? dedi bende tamam o zaman dedim ve başladık hazırlıklara tam 9 günlük heyecan da böylelikle başlamış oldu. İyi de oldu bize çok iyi gelen bir tatil ve bayram geçirmiş olduk. Bu sene ailemize yeni katılan minik misafirimiz biricik oğluşumuzda bu bayramda çok mutlu oldu. Önce ilk defa gördüğü insanlar olunca biraz yabancılık çekti 15 dakika geçince gülücükler saçmaya başladı. Ceren de köydeki dayısı gilin oğullarıyla oyuna daldı. Köyde bayram bayram tadında yaşanıyor orada bayram kendini fazlasıyla hissettiriyor en çok da çocuklar yaşadı bayramı Ceren arkadaşlarıyla şeker topladı çeşmeden su taşıdı okulun bahçesinde oyunlar oynadı çamurla şekiller yaptı çok mutlu oldu. Bu arada oğluş da hep içeride dedesinin kucağında hu çekmekle meşguldü. Döneceğimiz güne kadar herşey çok keyifliydi ama döneceğimiz gün biraz buruktuk çünkü çok sevdiğim bundan sonraki kalan ömrümü hep yanlarında geçirmeyi istediğim iyi ki tanımışım dediğim insanlardan ayrılacaktık. Annemin kardeşi olduğu halde benim tek dayı bildiğim her ağzımı açtığımda ağzımdan baba lafı çıkan Halis dayım Maviş teyzoşum Gürcü ebem daha da isimlerini yazamadığım sevdiklerim iyi ki sizleri tanımışım iyi ki varsınız teşekkür ediyorum yaptığınız ve isteyipte yapamadığınız her şey için....

Canım HALİS dayım seni çok seviyorummmmm




Bu resimde de oğluşum teyzoşla veda öncesi oynaşırken. Benim teyzem yok ama olsaydı acaba seni sevdiğim kadar sevebilir miydim?...

















1 yorum:

emel dedi ki...

çok mutlu olduğunuz yazında o kadar belliki. seni mutlu eden herkese bende teşekkür edeyim arkadaşım:)