16.12.08

BABASININ OĞLU


Hamileyken çok dua etmiştim Allahım sen bilirsin hayırlısı neyse onu ver demiştim ama Allahım da biliyor ya içimden bu defa erkek geçiyordu erkek çocuklarını daha çok sevdiğimden değilde kızımız olmuştu birde oğlumuz olursa çifte mutluluk olur diye düşünürken oğlumuz olacağını öğrendik içimden inşallah babası gibi iyi niyetli kimse hakkında kötü düşünmeyen sabırlı şefkatli fedakar adam gibi bir adam olur diye dua ediyordum doğduğu günden bugüne her geçen gün daha çok benziyor babaya yüz şekli vücut şekli hareketleri herşeyi baba resimde de görüldüğü gibi babasına çok düşkün Emirhan. Sürekli babasına bakıyor ve ona gülüyor ellerini ayaklarını kıpırdatıyor kendisini alması için ben de bu durumdan biraz rahatsız gibi olsamda aslında hoşuma gidiyor onu babaya verip yapılacak işlerimi yapıyorum bu arada resimde görüldüğü üzere ablamız yemekle ilgileniyormuş gibi yapsa da aslında kulağı bizde sürekli bizi takipte Emirle ne konuşuyorlar ne anlatıyorlar nasıl seviyorlar vs... (Zira surat şeklinden de anlaşılıyordur sanırım bu durumdan ne kadar hoşnut olduğu) ama biz farkeder farketmez hemen durumu toparlıyoruz yoksa sitemler hemen başlıyor ben bu evde neyim ki çöpüm çöp çöpten başka bir değerim yok varsa yoksa Emirhan demeye o yüzden bizde kızımızı fazla kıskandırmamak adına yanındayken sevmiyoruz oğluşu. Kardeşi olan tüm çocuklar demek ki aynı duyguları yaşıyor abimde ben küçükken beni öldürmek istemiş çocuk aklıyla çöpte ne kadar hap varsa hepsini bana yedirmiş ye tüve gekey gekey diye kendisi yememiş bana yedirmiş bende demek ki ta o zamandan belliymiş yemeye düşkün olacağım şeker diye bir bir yemişim hepsini işte ölmeyeni Allah öldürmüyor sonra abim babamın tokadıyla kendine gelmiş o gün bu gündür bana kötülük yapmaz yine de Allah kimseyi kardeşsiz bırakmasın bakması zorda olsa iyi ki kardeşi olmuş kuzularımın ve iyi ki benimde kardeşlerim olmuş hepsini de çok özledim iyi ki varsınız....






Hiç yorum yok: