25.12.08

Geçtiğimiz pazar kuzenler yengemler halamlar bizdeydi çok eğlenceli güzel bir gün geçirdik Ceren uzun süredir görmediği Gökhan abisi Rukiye ablası Batuş ve ve Esra ile bol bol oyunlar oynadı ve ödev yapmayı unuttu doğal olarak. Hepsini de çok özlemişiz Emirhan da bu arada sürekli Bülent abisinin kucağında gezdi Hazine yengesi de onu çok sevdi sürekli hoplattılar Emirhan da bayıldı bu duruma çünkü ben evde onu sürekli kucakta taşıyamıyorum o yüzden bu pazar da en çok Emir´ e yaradı. Bu arada yandaki resimde arkadan da olsa gözüken yeni gelinimiz buketimizinde kızı olacakmış kendisinin fotoğraf çekilirken haberi yoktu zira bebişe örgü örmekle meşguldü bu arada bebeğin kız olmasına en çok sevinen babasını da kutlarım hayırlı uğurlu olsun inşallah bizim sülalede kızlar az olduğundan kızlar biraz daha özeller bir de ben kız evlatlarını daha bir severim nedendir bilmem kızlar daha bir duygusal vefalı değer bilir oluyor e ne de olsa kız evladım öz evladım demişler o yüzden benim de kızımın yeri başka desem de sevgileri aynı Allahım acılarını göstermesin hiç bir evladımızın hiç ikinci çocuğu bile düşünemeyen ben üçüncüye bile sıcak bakar oldum bambaşka bir şey insan yaptığı ve yapacağı herşeyde onları düşünüyor hayatımız hayallerimiz geleceğimiz hep onlara göre ayarlanıyor bilmem başka sevgi varmıdır ki evlat sevgisinin ötesinde olsun bazen kocamla ben flört dönemlerimizde hayaller kurup sohbet ederken Uğurum bana derdi ki evlat sevgisi nasıl bişey ki senden çok sevebileceğim diye bazen hatırlatıyorum da ya ben nasıl demişim ki öyle birşeyi evlat bambaşka der anlatamam ki der ama benim de zoruma gitmez çünkü ben de aynı şeyleri düşünüyorum bir de insan başka ne için katlanabilir tüm bu zorluklara yorgunluklara acılara evlat sevgisi olmasa diyorum neyse konumuz pazar yazısıydı fazla uazatmayayım hepinizi seviyorum iyi ki geldiniz.Bu arada her gelmenizde artık yolu öğrendik bundan sonra sık sık geliriz deyipte her seferinde senede bir geliyorsunuz sözde kalmasın yine en kısa zamanda yine bekleriz.....






Hiç yorum yok: