16.12.08

Bu aralar fazla yazamadım işlerimin yoğunluğundan dolayı ama baktım ki işler hiç bitmiyor her gün aynı şeyler boşverdim bende en iyisi bloğa bişeyler yazayımda ileride hatıra kalır diyerek başladım yazmaya yazarkende Emel´imi andım dostum arkadaşım sırdaşım daha ne diyeyim bilmem ki sayende böyle güzel bir işe başladık ileride çocuklarımıza hatıra kalsın diyerek hadi hayırlısı...... Canım arkadaşım tüm güzel şeyleri senden öğreniyorum bir kez daha teşekkürler...
Ama yakın bi zamanda da senin kadar uzmanlaşıp bende birşeyler yaparım inşallah hani kartlar süslemeler vs... Zira fotoğraf eklemeyi bile yeni öğreniyorum. Neyse canımın içi yorumun içinde ayrıca teşekkürler mutlu ettin beni.


Bu arada oğluşumda teknolojiyle çok ilgili bana çekmemiş sanırım babasıyla internette takılırken
çekilniş bir resim


Bu resimde oğlumun son hali büyümüşte poz verirmiş anneye

Hiç yorum yok: