3.9.09

NELER YAPIYORUZ (EMEL´CİĞİMDEN ALINTI)

Kızım doğduğunda ufak bir defter almıştım ve onunla ilgili düşüncelerimi neler yaptığını ilk adımı ne zaman attığını ilk konuşmaya başladığı dönemleri ufak ufak not almıştım ve sonradan hiç yazamamıştım o deftere. Şimdi de düşündüm ki oğluşumla ilgili bebekliğinde neler yaptığıyla ilgili hiçbir hatıra yok bende deftere olmasa da bloğumuza yazayım istedim ve başladım ilk aklıma gelenleri yazmaya: Anneeeeeeeeem diye uzatarak boynuma sarılman sinirlendiğinde biciş biciş diye bağırman kapı çaldığında herkesten önce koşman telefon kime gelirse gelsin hemen elinden alıp sadece kendin konuşman ve ede cece (ceren) deh diye devam eden konuşmaların sofra kurulduğuda herkesten önce oturup yere bizleri beklemen çişi yaptıktan sonra söylemen ağlarken koşarak bana gelip boynuma sarılman konuşmaya başladığında anne demen gece uykudan uyandığında mamma memme mamma memme diye ağlaman eline geçen herşeyi balkondan aşağı atıp çocuklar almaya gelsin diye beklemen oyuncak tarağı eline alıp saçlarını taraman sevgi dolu oluşun herkesin kucağına gitmek için çabalayışın hatta eve gelen dilencinin bile ardından bile beni götürmedi diye ağlayışın herşeyin ama herşeyin çoooooooooooook tatlı meleğim

Hiç yorum yok: