31.10.09

YILLAR SONRA DOĞDUĞUM YERDEYİM

Geçtiğimiz haftasonu köye gittik aslında annemlere gitmiştik kardeşim hadi köye gidelim deyince bende eşlik ediverdim onlara. İyi ki de gitmişim inanılmaz keyif aldım köye vardığımızda inip arabadan toprağını öpmek istedim içime çeke çeke. Herşeyi ama herşeyi özlemişim köyde olduğum her an her saniye inanılmaz huzurlu ve mutlu hissediyorum kendimi herşeyi sindire sindire yaşıyorum ve her seferinde daha bir emin oluyorum burada yaşlanmak burada ölmek ve bu topraklara gömülmek istediğimden. Köyün her yerinde her noktasında çocukluğum var bir daha asla bu kadar keyifle yaşayamayacağım çocukluğum. Her gidişimde de heyecanlanırım tıpkı çocukluğumdaki gibi. Şu anki tek hayalimde köyüme ev yaptırmak çocuklarımı da alıp gideceğim evim olsun istiyorum orada inşallah hayalim de en kısa sürede gerçeğe dönüşür.

Üç kuşak bir arada babaannem ben ve kızım

Oğlum bir an olsun durmadı köyde sürekli ama sürekli gezdi herşeyin tadını bizden çok o çıkardı çünkü ilk defa gidiyordu ve herşeyi ilk defa görüyordu..

Köyümün camisi çocukluğumda hep çekinerek girdiğim acaba Allah içinde mi yoksa minaresinde mi saklanıyor diye aklımdan geçirdiğim sureyi ezberlediğimde gururlanarak gittiğim şimdiyse ezan saatlerini iple çektiğim ve her dinlediğimde huzurla dolduğum yer.









Hiç yorum yok: