25.4.09

CANIMIN İKİ YARISI OĞLUM VE KIZIM

23 Nisan tatili nedeniyle boğaziçine gittik gözünden ameliyat olan büyükbabama ailecek geçmiş olsuna gittik bu duruma en çok Ceren sevindi çünkü uzun süredir Esra ile görüşemiyordu güzel bir gün geçirdiler bu hafta içinde de babaannem ameliyat olacak hafta sonu da onun için gideriz geçmiş olsuna bu ara ailecek hastane işlerimiz filan oluyor yoğun günler yaşıyoruz kızımda ameliyat olacak sürekli orta kulak ve bademcik iltihabı geçiriyor o yüzden şu ara pek keyfim yok adı bile ürkütücü ameliyatın ama inşallah hayırlısı olur insanın evladı için yapamayacağı hiçbirşey yok keşke bana deseler kızın yerine sen ol ameliyat diye gözümü kırpmadan canımı verirdim kızım o sıkıntıları ufacık yaşında yaşamasın diye ama insan çaresiz kalıyor işte en değerlisi için birşey yapamayınca bazen diyorum ki birgün birşey olsa da bana deseler bu gün ne istersen olacak hadi dile ne dilersen aklıma tek gelen şey evlatlarım onların uzun ömürlü mutlu ve sağlıklı olması başka da bişey gelmiyor aklıma çünkü anlıyorum ki benim tek yaşam kaynağım ve mutluluğum evlatlarım geriye de ne kalıyorsa boş onlar olmadıktan sonra. Biz eşimle flört ettiğimiz zaman bana derdi ki evlat sevgisi nasıl birşey ki sana olan sevgimin önüne geçebilecek şimdi hatırlatıyorum da nasıl söylemişim böyle birşeyi kıyaslanamaz bile onların sevgisi ne seninle ne anam babam ne kardeşlerim evlatlarım onlar der ve bende aynı şeyi ondan milyonlarca kat yoğun yaşıyorum çünkü anneyim canımın parçası evlatlarım Allahım kimsenin evlatlarını sıkıntıda koymasın inşallah....









Hiç yorum yok: