17.7.09

ARTIK OĞLUMDA ABLASIYLA OYUNLAR OYNUYOR

Kızım kardeşi olacağını başta kabullenemese de şimdi artık oyunlar oynamaya başladı onunla. Çooooooooook mutlu oldum çünkü bana her fırsatta derdi sen bana arkadaş doğurmuyosun ben sadece bu evde bakıcıyım tek görevim ona bakmak diye ama uzunca bir süredir ablasının oyunlarına dahil oldu bende inanılmaz mutlu oldum bu duruma. Önceleri ce yapmayla başladı oğluş oyuna sonra top oynamayla devam etti şimdi de evcilik bile oynuyor ablasıyla. Burada ablası bize çay kahve pişirirken oğluşta cıs cıs dedi sürekli. Çünkü büyükbabası onu her zaman çayla korkutur cıs cıs diye o da anladı sanırım.



Sonra baktı ki bardak soğuk ve içinde birşey yok haaaaaaaaam diye götürüverdi ağzına.



Bu resimde de ablasının kalemini ağzında gevelerken ucunu koparmış ve ağzını hep boya yapmış ağzından kalemin ucunu çıkardığımızda ise uzunca bir süre ağladı.






Hiç yorum yok: