20.7.09

ANNE OLMAK

Dünyanın en güzel ve en zor işiymiş anne olmak ve bunu bir kez daha anladım. Bu gün bir arkadaşımın çocuğunun doğumgünü vardı orda sohbet esnasında birden Emir´in zorla birşey yuttuğunu farkettim ve arkadaşım Emir´in elinde çengelli iğne olabileceğini ve onunla oynadığını söyledi ve ben o anki durumumu anlatamam kontrollü davranmama rağmen içimin nasıl acıdığını ve midemin yandığını anlatamam sonra aslında yutmaya çalıştığının kesme şeker olduğunu çengelli iğnenin yere düştüğünün sonradan farkına varsakta acım birden sevince dönüştü insan kısacık dakikalar içinde nasıl olurda korku acı ve mutluluğu doruklarında yaşayabilir. Hayatta herşey boşmuş bir kez daha anladım çünkü ben kışında aynı korkuyu yaşamıştım o zamanda binlerce kez şükretmiştim Allahıma. Bazen bizi yaradanın böyle küçük oyunlarla sınadığını düşünürüm sevdiklerimizin kıymetini daha iyi anlamamız hayata daha sımsıkı sarılmamız ve yaşadığımız her dakikanın kıymetini bilmemiz için...........

1 yorum:

emel dedi ki...

evet annelik bu işte. deliliğin sınırlarında dolaşmak.... saniyeler içinde mutlu olmak , sinirlenmek,endişelenmek.... hepsi ve daha bi çok şey