17.11.09

TRAFİK VE ÇEVRE EĞİTMENLİĞİ KURSUMU SONUNDA BİTİRDİM

Yaklaşık birbuçuk ay kadar önce trafik ve çevre eğitmenliği kursuna yazılmıştım sonunda kursumuz bitti ve belgelerimizi aldık hayatım boyunca bir daha asla böyle uyumlu ve saygılı bir kurs ortamına daha girebileceğimi zannetmiyorum bu yüzden de çok üzgünüm ve kurs süresinin daha uzun olmasını isterdim ama arkadaşlarla karar alıp iki aya bir toplanmayı planlıyoruz bakalım birbirimizden kopmazsak görüşmeyi sürdürelim istiyoruz bir ay boyunca inanılmaz keyif aldım çok eğlenceli geçti hepsini de çok seviyorum iyi ki tanımışım hepsini de özellikle Durmuş hocamı tanıdığımda bu işi bu kadar istekli yapan eğitimi bu kadar ciddiye alan idealist ve eğlenceli başka bir insan varmıdır diye düşünmüşümdür hep. Kursumuz bitti ardından da eğlence düzenledik kurs arkadaşlarımızla beraber ve çooooooooooooook ama çok eğlendik özellikle Durmuş hocam Ankara havasında acayip güzel oynayarak bir kez daha Ankaralı olduğunu ispatlamış oldu.














Hiç yorum yok: