23.6.09

BİZ GİDEMESEK DE VAN´DAN SELAMLAR

Bir hafta önce Van´a kızkardeşimi ziyarete giden gelinimiz ve yeğenim Turan bize geldiler ve bol bol hediye getirdiler bana çok istediğim nargileyi getirmişler kızkardeşimde bana çok şık bir ayakkabı ve terlik kızımaysa çok cici bir babet ayakkabı göndermiş karne hediyesi olarak ikisine de teşekkür ettik ve çok mutlu olduk. Aşağıdaki resimi de Van Gölü´nde çekinmişler hatıra olsun diye bende bloğumda paylaşayım istedim. Kızkardeşimide çok özlediğimi farkettim resmini görünce.
Çoooooooooooook uzakta olsa da bacım biliyorum ki sevdiğinin yanında tek tesellim de bu galiba.


Mehtabın evlilik zamanı yaklaştığında nasılda sızı düşmüştü yüreğime nasılda gizli gizli ağlamıştım yanında en çok da Bursa´daki düğününde ağlamıştım düğün başlayıpta bitene kadar o kadar dokunmuştu ki bütün sülaleyle gidipte onu orada tek başına bırakıp geri dönmek ve içimden hep istiyordum ki bir anda bıraksa da herşeyi bizimle dönüverse diye ama insan zamanla alışıyormuş herşeye. Galiba abla olmak anne olmak kadar zor.









2 yorum:

emel dedi ki...

ımmm.
çok duygulandım. çok güzel yazmışsın aynısını baharda yaşamıştım dyeceğim ama çok yaşamadım :))

tülay dedi ki...

Canım benim daha neler neler geçti içimdende yazmayayım dedim çok zor hakikaten. Sen bu duyguları çok yaşamadığını söylemişsin galiba yakınında olduğu için inşallah Allahımda sizi ayırmasın.