12.5.09

YERALTI ŞEHRİ ÇOOOOOK GÜZEL

Haftasonu Halis dayımın oğlunun düğünü vardı ve Aksaray´a gittk çok keyifli geçti günlerimiz. Haftasonu düğün telaşıyla hafta içide gezmekle geçti günlerimiz. Hep görmeyi istediğim yeraltı şehrine gittik sonunda. Yeraltı şehri Aksaray´a 45 km mesafede ilginç ve görülesi bir yer ben çok etkilendim çok fazla gezemedim çünkü içi çok engebeliydi yerleri çok bozuktu ve karanlıktı aslında içine aydınlatma yapmışlar ama yine de karanlıktı önceden insanlar orada yaşamış sanırım kışın hava koşullarından soğuktan filan oraya sığınmışlar yazında yerin altı serin gelmiş yine orada yaşamışlar ve aynı zamanda işle güçle meşgul olmuşlar mesela içinde kocaman bir çukur vardı orayı şırahane yapmışlar orada şarap üretiyorlarmış tarihi yerler hep ilginç ve ürkütücü gelmiştir bana sanki önceden orada yaşayanlar yine oradalarmış gibi gelir sonra bir ürkerim neyse fazla uzattım zaten fazla gezemedim ve çıktım.

Emir Ferdi abisi Ceren ablası ve Oğuzhan abisiyle


Emmüsü ve oğluşum









Hiç yorum yok: