27.2.09

BÜTÜN KADINLAR TOPLANDIK

Aslında konumuz arkadaşlarla yemekteyizdi fakat kızım hep Emirhanın resmini çekiyorsun hiç benim resmimi çekmiyorsun deyince hadi o zaman misafirler gelmeden senin resmini çekeyim dedim.
Bu hafta yoğun bir haftaydı benim için çünkü arkadaşlarım gelecekti hazırlık yapmam gerekiyordu temizlik yemek vs vs... Bu arada da Emirhanı sürekli kendi haline bıraktım o da beşiğinde kendi kendine oynarken yatağının altındaki poşet içine sarılı cevşeni bulmuş poşetin kenarından başlamış yemeye bu arada poşetin kenarında çengelli iğne vardı onu çıkarıp çıkarmadığımı hatırlayamadığım için beni bir panik aldı hemen polikliniğe götürdük oğlumuz çengelli iğne yutmuş olabilir diye. Orada hemen batın filmi ciğer filmleri vs çektirdik Allahtan ki birşey çıkmadı çünkü ben işe güce dalıp ta oğlumu ihmal ettim diye hayatım boyunca kendimi affetmeyecek ve vicdan azabı çekecektim neyse gece eve geldik ve ben oğlumu uyutup ertesi güne hazırlıklara başladım hamurişlerini filan bitirdikten sonra sabahta erken kalkıp temizliğimi de bitirince yorucu günler bitmiş oldu.
Kızım o gün benim arkadaşlarım geleceği için okul gitmedi maksadı sonradan anlaşıldı benim arkadaşlar bahane o gün hanımefendinin matematik yazılısı varmış bir de arkadaşların çocukları hep erkek olduğu için birazda yaramaz oldukları için oyuncaklarımı kırarlar bilgisayarımı bozarlar vs düşüncesiyle okulla gitmemiş ama bu son olsun dedik ve anlaştık.

Tüm resimlerde dikkatimi çeken tek şey ise oğlumun kalabalığın arasında sürekli birşeyler yemesi her resimde eli ağzında çıkması ağzına sığmayanları ise tek parmağıyla itmesi oldu. O da ne olduğunu anlamadığının verdiği şaşkınlıkla herkes yiyor bende yeyim dedi galiba.Yayınlayamadığım diğer resimlerde de eli hep ağzındaydı.






Hiç yorum yok: