18.1.09

EMİR'DE ABLASININ OKULUNDA

Resimde görülen at (yani bizim deyimimizle geçi) Ceren'e anneannesinin hediyesiydi Ceren birazcık büyüyünce Batuhan Turan derken şimdi de Emirhan'ın oynadığı vazgeçilmez bir oyuncak oldu bu geçinin manevi anlam ve önemi var bizim için. Ceren 6 aylıktı ve ben yürüteç alacaktım annemde ben alayım diye tutturdu yürüteç almaya girdi mağazaya ve bu atla çıktı mağazadan çok beğenmiş kızım bu geçiyle büyüsün dedi o gün bu gündür geçi aşağı geçi yukarı bizim evde zira geçide bu ilginin farkında olmalı ki kısa sürede aile bireylerinden biri oluverdi bizim evde....
Ablasını çok sevip her fırsatta ablasına sarılsada oğluşum ablamız bu ilgiden pek memnun değil bıktım artık oğlundan ben bu evde hizmetçimiyim neyim diye her fırsatta sitem eden kızım


Kızımın okulda en çok sevdiği arkadaşlarından birisi Başak

Oğluşum da okulla ablasını ziyarete gitmişti ama kendisine gösterilen yoğun ilgi ve alakadan çabuk sıkılınca hemen eve döndük



Melisa da kızımın çok sevdiği arkadaşlarından ileride hatıra kalsın diye onu da ekledim




Hiç yorum yok: