16.11.08

BİTMEYEN İŞLER

Uzun süredir evimde tadilat vardı artık yoruldum ve sıkıldım.Kızım ve minik oğluşum artık isyan ediyor çünkü ikiside hasta ve oğluşum ilk dişini çıkarıyor dolayısıyla biraz huysuz ve nazlı.
Evde iki çocuk olması çok güzel bazen ablaya atıyorum oğluşumu ve ikiside biraz oynadıktan sonra bağırmaya başlıyorlar. Genelde oyun bozan kızım oluyor ya Emirhan ya yeter artık be ne itip duruyon ayağınla beni diye söylenmeye başlıyor bu arada Emirhan´da ağlamaya başlıyor yalnız kaldığı için sonra ikiside ağlıyor ve bende gülerek yanlarına geliyorum. Çok komikler bazen kameraya çekiyorum hallerini o kadar komikler. Ama aynı zamanda dünyada insanın başına gelebilecek en güzel şeyler Allahıma sonsuz teşekkürler bu mutluluğu ikinci kez taddırdığı için.

1 yorum:

emel dedi ki...

"emirhan ayağınla ne itiyosun " ha? allahım ya bu senin kızın tam bir cadı. minicik çocuk ne katar itebilirki, hemde cereni dimi yani:)))